jaktenpadetperfektalivet

Alla inlägg under december 2012

Av jenna - 31 december 2012 12:17

Ja, då ska man til stan och shoppa lite fynd! Melandags rean är ju inte slut ännu. Någon som vet någon affär med mycket rea? Bikbok, H&M och Ginatricot är dom jag vet, någon som vet fler? Kram/mig

Av jenna - 30 december 2012 20:02

Ärligt talat, Det ser hemskt ut på bilder där ungdommar prutar med munnen och brösten. Ett barn ska inte vara någon Barbie! Klart dom får ha fina och snygga kläder men inte sexiga men mycket Vrigning och korta klänningar det ser bara dumt ut... Jag har sätt gätte många barn tex på instagram som går så.. Jag tycker inte om det, det blev min kalkon för i dag.. Av/mig

Av jenna - 30 december 2012 15:19

Jag tycker att allt har börjat bli svin dyrt men så kom jag på halla du har allt hemma! Allt du behöver är kläder som du inte andvänder eller kanske en komis eller ja vad vet jag Myrornas eller så, och kanske du vill göra en snygg jeans väst? Ta bara en gammal jeans jacka klipp av armarna och pynta den lite med nitar eller skriv nått coolt eller måla något! Och då har du en modern sak för max en hundring. Eller ett par gammla byxor som är för korta? Klipp av benen! Snygga shorts för ingen ting. Av/mig

Av jenna - 30 december 2012 13:28

När jag va på stan så va det två små tjejer som snackade, och så gick det förbi en tjej som inte hade något hår då kallade dom henne kille och då började tjejen gråta, jag sa till dom och fy va dom kaxade sig! Hur har tiden blivit?!? När jag va tolv så ville jag bara ha rosa kläder och leka med mina kompisar och fixa hår.. Nä fy fattar inte hur dom kunde säga så till den vackra tjejen! Av/ mig

Av jenna - 28 december 2012 18:48

Kan värkligen livet bli helt perfekt? Men det fins ju folk som man kan tro ha det där lilla extra, tex blondinbella (Isabella Löwengrip) har ett fint hus en underbar pojkvän en känd blogg pengar och snygga kläder, ja det där lilla extra... Men är det värkligen så underbart? Ärligt talat skulle man vilja veta. Men här hos mig så är jag nöjd med min underbara pojkvän ett halv fint hus och underbara vänner så ja jag är nöjd. Men jakten slutar inte här och nu/ av mig

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag är en tjej som tycker att vi menniskor har för höga krav på oss själva och jag själv vet att det inte är lätt att vara tonåring eller vuxen, licksom för både vuxna och barn finns det mobbning kärler svårigheter bland vänner ja det mesta är samma.


Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards